Zwroty i reklamacje

Zwroty

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na poinformowanie sklepu o chęci odstąpienia od umowy. Nasz Sklep daje możliwość zwrotu w ciągu łącznie 28 dni od momentu odbioru przesyłki. Zwrot przedmiotu przez konsumenta  powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od daty poinformowania Sklepu o chęci odstąpienia od umowy, podobnie jak zwrot  środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z  odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za  niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie  wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający  poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania  rzeczy.

 

Reklamacje

 

Produkty oferowane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora.  

Sprzedawca odpowiada na podstawie rękojmi za oferowane produkty na podstawie przepisów prawa. Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy, mogą Państwo skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji oraz z uprawnień przysługujących Państwu wobec naszego sklepu z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi. 

W przypadku stwierdzenia istnienia wady produktu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Uprawnienie to przysługuje konsumentom w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres siedziby firmy. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail twowheelslab@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

– imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 

– datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

– przedmiot reklamacji.

– wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis reklamacji). 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu oraz dokładnego opisu przyczyny reklamacji wraz z określeniem Państwa żądania co do reklamowanego produktu. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu. W niektórych przypadkach czas reklamacji może ulec wydłużeniu. W takim przypadku zostaną Państwo poinformowani o wszelkich opóźnieniach. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty ponownej wysyłki reklamowanego produktu ponosi Sprzedający.

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt e-mail: twowheelslab@gmail.com

Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres sklepu: 

TwoWheelsLab

ul. 3 Maja 33

63-900 Rawicz

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl